Дослідницько-експериментальна робота ліцею

Педагогічний дует

1. «Наступність навчання учнів у першому класі ліцею після дитсадка і в основній школі після 4 класу за допомогою технології педагогічного дуету»

Зміст:

  • Вивчення методичної літератури щодо впровадження в ліцеї експериментальної роботи за педагогічною технологією «Наступність навчання учнів у першому класі ліцею після дитсадка і в основній школі після 4 класу за допомогою технології педагогічного дуету» (автор Федорець Н.А. «Ефективна наступність як умова підвищення продуктивності освітнього процесу в ліцеї»)
  • Створення умов реалізації експерименту: кадрове забезпечення, матеріальна база, методичне забезпечення
  • Створення групи вчителів 1,4, 5 класів для участі в експерименті
  • Складання плану спільних заходів взаємодії ліцею № 62 та ДНЗ
  • Взаємовідвідування занять у ДНЗ № 13, № 5 та навчальних занять у 1 класі ліцею
  • Екскурсія до школи дітей старшого дошкільного віку ДНЗ № 13, № 5
  • Проведення спільних свят та виставок дитячої творчості
  • Участь у батьківських зборах ДНЗ № 13, № 5 «Готуємо дитину до школи»
  • Проведення дня відкритих дверей для батьків майбутніх першокласників
  • Визначити вчителів-предметників, які будуть працювати у 5 класах
  • Спланувати та провести навчальні заняття двома педагогами різних освітніх ступенів (математика, російська та українська мова та література, природознавство).
  • Поетапне вивчення, узагальнення та систематизація матеріалів експерименту
  • Підсумки експериментальної діяльності

Педагогіка здоров'я

2. «Педагогіка здоров'я в початковій школі» за технологією О. Дубогай «Навчання в русі»

Зміст:

  • Ознайомлення учасників експерименту з головними питаннями методичної літератури (мета, завдання, форми та методи) експериментальної роботи за педагогічною технологією «Педагогіка здоров'я в початковій школі» за технологією О. Дубогай «Навчання в русі»
  • Створення умов для реалізації експерименту: кадрове забезпечення, матеріальна база, методичне забезпечення
  • Створення творчої групи вчителів 1 класів для участі в експерименті
  • Практичні заняття з питань застосування здоров’язберігаючих педагогічних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи
  • Проведення уроків з використанням елементів методики О. Дубогай «Навчання в русі»
  • Організоване проведення рухливих ігор перерв для учнів початкових класів
  • Проведення «Веселих стартів» під час проведення шкільної Спартакіади
  • Фізкультурний турнір «Козацькі розваги»
  • Проведення змагань «Тато, мама, я – спортивна сім’я»
  • Валеологічне свято для учнів та батьків 1 класів «Здоров’я- найдорожчий скарб»
  • Медичний супровід експерименту
  • Обмін досвідом з впровадження технології «Навчання в русі» серед учасників експерименту
  • Діагностика психофізіологічного стану школярів, анкетування батьків
  • Оцінка результатів впливу методики О.Дубогай на ефективність навчання психоемоційний стан, захворюваність та динаміку росту і розвитку учнів
  • Поетапне вивчення, узагальнення та систематизація матеріалів експерименту.

Фото


Галерея "Педогогіка здоров'я"

Азімут

3. Технологія «АЗІМУТ» для учнів 5-7 класів

Технологія «АЗІМУТ» для учнів 5-7 класів

А– альтернативністьЗ- зацікавленістьІ- ініціативністьМ– мотиваціяУ- усвідомленістьТ– творчість

Мета:формування в учнів 5-7 класів стійких пізнавальних мотивів у певній галузі знань.

Завдання:створення передумов для розширення та поглиблення знань в обраних напрямках для розвитку пізнавальних, творчих здібностей учнів, створення умов для формування на базі класів одного вікового рівня стійких динамічних груп, які стануть базою для формування профільних класів.

Організаційною основою є заняття учнів 5-7 класів у динамічних групах за інтересами.

Змістовно мотиваційні курси відбивають програмний зміст певних предметів, але не дублюють їх.

Предметні гуртки 5-7 класів:

  • 5 кл.
    • «Пізнаємо рідний край»
    • «Екологічна абетка»
    • «Подорожуємо світом»
    • «Вчись думати»
  • 6 кл.
    • «Живе слово»
    • «Вчись думати»
    • «Міфологія»
    • «Екологічна абетка»
  • 7 кл.
    • «Цікава етимологія»
    • «Хімія і довкілля»
    • «Стань творцем свого життя»
Кiлькiсть переглядiв: 596

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.